fredag, juli 28, 2006

pojkar, pojkar, pojkar.

efter moget övervägande bestämdes det att det trots allt blir picknick vid Tanto. det här är ju ändå min sista fredagskväll på semestern så varför inte spendera den på en filt med goda vänner och några kalla öl, kanske rentav med en skrålande Plura någonstans i bakgrunden. det får mig förresten att minnas senast jag såg Eldkvarn på Tantogården. efter ett 15 minuters larmande (och nej, inte särskilt välljudande) outro på den senaste låten plockar Plura, till den alldeles galet överförfriskade och charmigt överåriga publikens vilda jubel, upp sin mobil ur bröstfickan och skrek: "tre missade samtal". jag tyckte det var oerhört roande just då men nu när jag skrev ned det så såg det ju skittrist ut. nåväl, jag följer min nya giv att inte sudda.

jag skulle förresten vilja ha en IK Brage-tshirt.
någon som har en till salu? Borlängebor, var är ni när man som mest behöver er?

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Bra jobbat! Nu ligger du etta på Bloggportalens lista!
/Syster

4:53 em  
Blogger Chester said...

ja jäklar. livet leker..

5:05 em  
Anonymous Anonym said...

Greets to the webmaster of this wonderful site. Keep working. Thank you.
»

11:44 em  

Skicka en kommentar

<< Home