lördag, augusti 12, 2006

jag var ett tjockt barn.

idag blir det whisky på balkongen, i väntan på att Bajen ska förödmjuka Öis (ja, göteborgare, jag ogillar er alla).
jag minns förresten när jag spelade tung (i dubbel bemärkelse) center i pojkar 12, och när matchtröjorna var så små i storlekarna att min mamma fick göra en egen (av en vit t-shirt som hon ritade med tusch på) till mig. apropå förödmjukelse sådär...
jag tror min tjocknojja beror mkt på händelser som den.

men nu får det vara slut med utelämnanden - nu blir det Caol Ila!
forza Bajen!

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jävla tjockis.
/Ulla aka Tjocka Berta

9:28 em  
Anonymous Anonym said...

Jag var också tjock. Sen blev jag smalare och sen tjockare igen. Nu är jag tjockare än jag någonsin varit.

3:26 em  
Blogger Chester said...

till pg:
deppa inte - många gillar lite mulligt.

10:47 fm  

Skicka en kommentar

<< Home