fredag, oktober 06, 2006

Groucho aka. Karl

preciis när veckan höll på att rasa ihop över mig som en livlös Göran P så skickade Karl ett mms där han hade mixtrat med sig själv så att han såg ut som en grotesk version av Groucho Marx. i kombination med vetskapen om att jag trots allt ska få dricka öl ikväll så gör detta att jag nog kommer att klara mig igenom dagen ändå.

däremot har det fruktansvärda inträffat att jag skaffat mig en last. eller en last i lasten kanske man ska säga. jag har börjat köpa morgonkaffe på 7-11 på väg till jobbet. en stor kopp dessutom. jag kan helt enkelt inte låta bli. hjälp mig, Bullen.

(dock vill jag påpeka, framförallt för Lina som nu kanske läser detta med en rynka mellan ögonbrynen, att detta inte innebär att jag dricker en kopp till så fort jag kommer fram till jobbet. det är mer det ekonomiska jag tänker på. sådeså.)

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

hmm...ska bli ändring på rutinen snarast!!! dom pengarna ska ju i plastgubben på bordet...eller..

10:10 em  
Blogger Nyaga said...

Plastgubben på bordet.
det låter ju helt sjukt!

9:34 fm  
Anonymous Anonym said...

You SICK SICK bastards!

1. Får man inte dricka kaffe?
2. OM man gör det måste man lägga pengarna i en PLASTGUBBE på bordet?
3: Sluta spara pengar i en läbbig plastgubbe ni fick ju MILJARDERS när ni gifte er.

/Syrran

8:54 em  
Blogger Chester said...

Lina slår mig.

6:59 em  
Blogger Nyaga said...

Det är tragiskt det här......

7:09 em  
Blogger Chester said...

jag tycker annars att gummigubbe låter ännu mer suspekt.

jag ska för övrigt köpa en fet jävla kaffe på väg till jobbet imorgon. moahahahaha

8:56 em  

Skicka en kommentar

<< Home