torsdag, oktober 05, 2006

kanelbullehänder.

idag ska jag jobba halvdag har jag bestämt.
efter att ha slängt mig i sängen kl 23 igår, just hemkommen från 6 timmar timmars föreläsande i Vingåker och därefter 2 timmar bilkörning genom en dimmig höstkväll, så är jag inte i mitt esse idag..
ergo: jag jobbar till lunch, köper sedan en bra tidning och tar en stor latte på café. så oerhört kontinentalt. fast trevligt.

för övrigt har mina händer luktat kanelbullar i flera dagar i sträck nu. det är oerhört obehagligt. jag är inte ens särskilt förtjust i kanelbullar.

5 Comments:

Blogger Nyaga said...

Det var kanelbullensdag häromdagen.
Kan det möjligen ha nåt med saken att göra?

4:23 em  
Anonymous Anonym said...

Förut hade du pankishänder.
Hahahahahahahaaaaaaaaaaaaaa

/Syrran

5:17 em  
Anonymous Anonym said...

Förut hade du pankishänder.
Hahahahahahahaaaaaaaaaaaaaa

/Syrran

5:17 em  
Anonymous Anonym said...

Oj.
Det blev dubbelt.
Sorry.

/Sis

5:18 em  
Blogger Chester said...

J:
fy faan vad skumt! det KAN ju nästan inte vara en slump...

Sis:
men pankishänderna hade väl att göra med storleken och formen mer än med doften, eller??

5:21 em  

Skicka en kommentar

<< Home